sobota, 29 grudnia 2012

Prolog

Nazywam się Bella Evans i mam 17 lat. Siedem lat temu moi rodzice wracając z wakacji zginęli w katastrofie lotniczej. Mimo to nie cierpiałam po ich stracie, mieszkając z nimi żyłam jak Kopciuszek. Zawsze gdy coś źle zrobiłam ojciec się wściekał i mnie bił. Gdy zginęli myślałam że zamieszkam z siostrą matki ona jako jedyna nie traktowała mnie jak służącą jednak los spłatał mi figla. Trafiłam więc do sierocińca tego samego dnia, gdy ciotka Emily powiedziała, że nie ma zamiaru utrzymywać takiego bachora jak ja. Myślałam jednak, że może w przytułku będzie lepiej, jednak myliłam się.....
________________________________________________________________________________

Oto pierwsza notka mam nadzieje że przypadnie wam do gustu. Jak coś nie podoba się to proszę powiadomcie mnie o tym w komie;))A piosenkę słuchałam podczas pisania tej noty :P
Pozdrawiam ;**

20 komentarzy:

  1. Cudowneeee ! Z niecierpliwością czekam na dalsze notki, kolejne rozdziały . ♥

    3maj się . : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Jestem ciekawa co będzie dalej.
    Czekam i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zapraszam do mnie love-is-not-a-color.blogspot.com

      Usuń
  3. Fajny prolog! :) Ciekawe jak rozwiniesz tą historię:D U mnie nn!! Zapraszam:) zmierzch-poczatek.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie po 5 zdaniach trudno wywnioskować co z tego będzie. z reguły nie czytam blogowych rozdziałów, bo są zbyt krótkie i ogólnikowe, ja wole z wieloma szczegółami, wczuć sie w daną historię. Ale zajrzę tutaj za jakiś czas, przekonam się, może będzie warto ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej, kilka zdań jest. Czekam na dalszą część. Gdy piszesz liczby, "mam 17 lat. 7 lat" lepiej by wyglądało "siedemnaście, siedem" :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się zaczyna :) Czy mogę umieścić cię w swoich polecanych ??
    A i jeszcze jakbyś mogła informuj mnie o nn :* Ciao :*:*
    Mój bloga pol-wampir-pol-wilkolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy pisać jak nam sie coś nie podoba?

    TO JA PISZE: CZEMU TAK MAŁO?! :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! Informuj mnie proszę o NN na www.twilight--story.blogspot.com ;) Pozdraiwam serdecznie i życzę weny na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na NN na http://love-is-not-a-color.blogspot.com :D
    Udanego Sylwestra i mnóstwa weny na rok 2013 ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne... czy tylko na blogu będziesz dodawać rozdziały? Bo mi wygodniej by było na chomikuj... ale nawet jeżeli nie to i tak czytam :3 Kiedy można się spodziewać następnego rozdziału? Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne :D Czekam na ciąg Dalszy :D Zapraszam do siebie ;) http://mylifeopowadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam NN na http://love-is-not-a-color.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam i czekam na rozdział u ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Serdecznie zapraszam na nn :* http://pol-wampir-pol-wilkolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :D
    Chciałam tylko poinformować, że u mnie na http://love-is-not-a-color.blogspot.com/ pojawił się rozdział 4. Serdecznie zapraszam i czekam na NN u ciebie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!!!
    Zapowiada się ciekawie, masz prawdziwy talent; nie zmarnuj go... czekam na następny rozdział... i życzę dużooo WENY!!! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne !!!
    Masz pisać szybko, bo jestem ciekawa co się stanie, a jak jestem ciekawa to nie mogę spać więc nie skazuj mnie na bezsenność.
    Zapraszam do mnie na http://bellsiprzyjaciele.bloa.pl/ i http://pacz-juz-zmierzcha.blog.pl/ informuj mnie o nn.
    Pozdrawiam Jagoda :*

    Ps. Focham się na ciebie, bo masz takie same imię jak ja, a ja lubię być oryginalna. Ale zajebiście piszesz więc jakoś to przeżyję xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Hej :D
    Zapraszam na NN na http://love-is-not-a-color.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)
    Kiedy NN ? Już nie mogę się doczekać.
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na love-is-not-a-color.blogspot.com
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.